A következő cikket is az élet írta, nem volt beütemezve, de megosztom hátha valakinek szintén megoldást jelent.
Pár hete történt, teljesen váratlanul, hogy az addig tökéletesen működő Bluetooth fülesem elkezdett nem működni. Legalábbis részben. Ugyanis pl. a Spotify-ból kiadta a hangot, ezzel szemben, ha böngészőben játszottam le bármit, ugyanúgy az asztali hangszórók szóltak.
Elvégeztem mindent, ami csak eszembe jutott. Másik portra dugtam a Bluetooth adaptert, újraindítottam a böngészőt és a gépet is, kikapcsoltnam a hangeffekteket valamint újrapárosítottam a fülhallgatót, ami egy Redmi Buds 3. Egyik sem segített. Elkezdtem hát bújni a netet megoldások után. De csak nem jött.
Aztán 3-4 nap elteltével betévedtem a Hangerőkeverőhöz (Win 11 Pro) ellenőrizvén nincs-e valami lehalkitva/lenémítva. Nem volt, viszont az alkalmazások részben feltűnt, hogy a böngésző (Opera GX) hangkimenete Hangszórókra van állítva. Visszaállítottam Alapértelmezettre és láss csodát! Működött és azóta is működik.
Fogalmam sincs, hogy az Opera vagy a Windows állította-e el, mindenesetre erre is figyelni kell. Bízom benne, hogy aki hasonló problémával szembesül eljut hozzá ez a bejegyzés.